Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 3 maart 2013

dag 44 van 346- foto's van de roze serre :-)

Vanochtend weer bezig geweest in de serre, vanmiddag naar de meubelboulevard geweest waar ik ook nog wat leuke dingetjes vond
Hier wat foto's
Als je vanaf de keuken komt heb ik rechts een witte boekenkast gezet, op de onderste plank komen de suske en wiskes, daar boven mooie boeken, verder opgevuld met diverse snuiterijen.
Bij dat stuk grijs wil ik nog fotolijsten hangen, heb leuke gezien bij xenos, dat zijn er een stel aan elkaar.
Tegenover de kast heb ik in de hoek de roze-ruit stoel gezet, met daaronder een klein wit tapijtje (jordi ging 1 minuut in die stoel zitten en presteerde het om binnen 1 minuut het tapijt al te voorzien van vieze voetstappen, heb het kleedje maar omgedraaid)
Naast de stoel staat een houten etage, daar komen nog zelgemaakte hartjes e.d in.
Boven de stoel hangt een witte lamp, die krijgt nog een stoffenhoes of een gebreide(weet ik nog niet)
Op het roze stoelkussen komen nog de letters home
Boven bij het raam komen nog wat zelfgemaakte frutsels.
                                               
Links in de serre (aan de zelfde kant van de stoel) heb ik een soort sidetable gezet met diverse frutsels erop, daarnaast een grote vaas met nep hortensia's, daarboven een letterbak in hart vorm waarvan ik de voorranden grijs heb gemaakt.
De ramen links krijgen nog plakplastic erop omdat we dan meer privici hebben, boven bij de ramen heb ik hout dingen gekocht, die komen daar te hangen met zelgemaakte frutsels eraan.
Tussen de stoel en sidetable heb ik een vlinder en de letters home opgehangen, aan de linkerdeur komt nog een krans te hangen, maar die moet ik nog maken.
Als je links de serre ingaat hebben we de roze bank gezet, met daarop 2 kussens in airmail stijl (ik wil nog wat dingen maken in die stijl), 2 huisjes kussens waar ook home op word gezet, naast de bank aan iedere kant een lamp.
Boven de bank een soort grote letterbak, die moet nog verder gevuld worden, ik heb wat oude foto's van o.a mijn oma die wil ik in nieuwe lijstjes erin zetten.
Voor de bank het zelfde kleed als bij de stoel.
Op die witte muur naast de bank komt nog een boom met speciaal papier (moet ik nog doen en weet niet of het wel zal lukken)
We vinden de serre supergezellig geworden, zelfs zoonlief die zijn vader een watje vond omdat hij roze goed vond, vind het gezellig geworden.
Wil zo snel mogelijk de frutsels afmaken zodat het echt af is.
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 

5 opmerkingen:

  1. Wat gezellig geworden.
    Reuze, meis.
    ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hard gewerkt. Wordt erg gezellig. Heerlijk zo met dat zonnetje deze week. Geniet er van.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rem zegt altijd "Jij bent het meest thuis, dus heb je over de inrichting ook het meest te vertellen..." ... en dat doe ik dan ook :)

    Ik vind de combi grijs, roze en wit ontzettend mooi. Fijn zo'n serre, kan je lekker genieten van het zonnetje!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen