Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 4 maart 2013

dag 45 van 346. IK HEB KAARTJES GEWONNEN

In februari kreeg ik de nieuws brief van: met de hand
Daarin stond het volgende:

Metdehand gaat naar het Webshop Till you Drop event. Een nieuwe trendy beurs in de Jaarbeurshallen in Utrecht. Samen met je vriendin(en) lekker shoppen en inspiratie opdoen bij de leukste en meest verrassende online shops.
De organisatie van onze stand is een hele uitdaging. 3 Dagen naar een beurs met leuke webshoplabels en hun mooie handmade producten, de voorbereidingen zijn in volle gang gezet! Je waant je straks in NY-city als je onze stand bezoekt. Wij creeƫren een studio met uitzicht op de skyline van NY. In de studio vind je de gaafste labels die je op ons platform kunt vinden. Alle producten worden met zorg geƫtaleerd en gepresenteerd, dus ben jij altijd al nieuwsgierig geweest naar handmade moois? Dan is een bezoekje aan onze stand zeker een Must-Do! Wij kunnen je alles vertellen over de creatievelingen achter al de mooie producten!
 Kortom, kom naar het WTYD-event en loop langs onze stand! Nog leuker: je kunt gratis kaartjes winnen! Hoe leuk zou het zijn om met je vriendin of je moeder een dagje te gaan shoppen?! Vertel ons waarom jij en je vriendin deze gratis kaartjes verdienen en wie weet ga jij wel met gewonnen kaartjes naar dit event! Mail je reactie naar info@metdehand.nl.

Ik heb dus een mail gestuurd, en  net krijg ik een mail dat ik  2 kaartjes heb gewonnen, super leuk natuurlijk.
Dus lieve mamsepamsekevertje heb je zin om a.s zaterdag met mij naar de jaarbeurs tegaan?
Want ik heb de mail gestuurd echt voor ons samen.
Het begint om 10.uur, dan kunnen we of alleen ik even gauw eerst nog naar de lapjesmarkt.

Ben er heel blij mee, het lijkt mij een heel leuk evenement.

Tot morgen-groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Mijn eerste reactie was pffffff.Dat word een druk weekend.Jij komt , vrienden savonds Zondag met je vader mee.Maar ik ga wel mee,maar niet naar de lapjesmarkt. Is dat goed? gr ma

    BeantwoordenVerwijderen