Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 5 maart 2013

dag 46 van 346- boom van hout met papier

Ik had ooit eens een houten boom gekocht bij karwei, maar nooit wat mee gedaan.
Ik bedacht daar nu een leuk idee voor, voor in de serre.
Hoe ga je te werk?
Je neemt een houten boom, pot lijm en inpakpapier.

Ik had de boom overgetekend op het inpakpapier en uitgeknipt.
Bij gebrek aan een lijmkwast, gebruikte ik mijn rechter wijsvinger, deze doopte ik flink in de pot lijm, begon met mijn vinger de boom in te kwasten en plakte het inpakpapier erop.
Ik liet het een nachtje drogen en toen,

toen kwam ik tot de conclusie dat het totaal mislukt was :-)
Het zag er niet uit, kijk een boom heeft nerven, maar zoveel nerven als de mijne had met het inpakpapier leek het wel een gemangelde boom.

Toen wilde ik het papier eraf halen, maar dat ging dus niet.
Wat nu?
Ik heb toen de boom met potlood op de muur getekend, en ben begonnen om de boom in te kleuren met grijze verf, nu wel met kwast :-)
Helaas zag ik de lijnen niet meer, dus donderdag er weer mee verder, en de houten boom?
die heeft een laatste rustplek in de kliko gekregen.

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Hallo, ik wil die boom ook, maar kan hem helaas nog nergens vinden. Kan jij mij misschien vertellen hoe breed de boom is?

    BeantwoordenVerwijderen