Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 9 maart 2013

dag 51 van 346- Naar de lapjes markt geweest

Vandaag ben ik lekker naar de lapjesmarkt in Utrecht geweest, ik wilde graag lapjes voor mezelf om kleding te maken, nou ik ben goed geslaagd moet ik zeggen.
Ik heb 3 hele dunne denim lappen gekocht, voor 2 rokken en 1 tuniek
Verder heb ik 3 effen tricots gekocht voor t-shirts, 1 tricot lap voor een jurk, 1 lap met aardbeien voor een frisse zomerse jurk en nog een bloemenstof voor een rok of jurk, en een grappige stof met circus erop, dat wordt ook een rok
Verder had ik een paar weken geleden hier op de markt nog een ribstof met bloemen gekocht, en had ik nog 1 zwart/witte lap die ik eigenlijk wilde verkopen, maar dat doe ik niet daar ga ik allebei een rok van maken
Van nienke van sancho, heb ik een patroon voor een rok gehad, die ga ik nu uitproberen.
Kortom ik heb nog wat te doen de komende tijd, vervelen hoef ik mij niet :-)
Manlief weet niet wat hem overkomt, met al die rokken, hij vind het leuk, ik vind het leuk om te dragen nu ik afgevallen ben en toch heb ik niet veel rokken, nou daar ga ik dus verandering in brengen.
Hier de foto's van mijn buit
Afgelopen vrijdag waren mijn man en ik (want deze dame heeft geen rijbewijs en manlief is dan mijn particulieren chauffeur :-) )naar trends&traids geweest in venlo, dat is een groothandel, inkopen voor mijn winkel doen.
Nou het was deze keer niet alleen mijn winkel maar dus ook voor mezelf
We kochten twee kleine tafeltjes, 1 voor bij de bank en 1 naast de stoel
Verder een grijze tinten kinderwagen (deze ga ik nog met beddengoed opvullen)
Het was een super geslaagd weekend, alleen slecht voor de portomonnee.

Tot morgen, groetjes jacoline

 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt zeker een hoop lappen gekocht. Ik ben benieuwd naar je creaties. Ga je ook nog de jurk van het naaiweekend maken?

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lappen, wat kun je dan trots zijn, he?
    Lekker nadenken wat je er van gaat maken.
    Veel succes ermee, we zullen de resultaten wel op je blog lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het zo bij elkaar ziet zijn het allemaal even leuke lapjes.
    Ze heeft mij ook weer aangestoken.
    ma

    BeantwoordenVerwijderen