Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 10 maart 2013

dag 52 van 346- boom in serre is klaar

Vandaag heb ik de boom in de serre afgeschilderd en ik heb blaadjes erop geplakt.
We vinden hem zo leuk geworden.

Het gaat een familie/ stamboom worden, er komen foto's op te hangen van mijn oma-mijn ouders-van onszelf en van zoonlief met zijn vriendin.
Lijkt mij een heel leuk effect geven.

Verder hebben we het plakplastic op de zijramen gedaan zodat de inkijk vanaf de buren weg is, en heb ik mij het ongans lopen zoeken naar de bovenkant van een jurk die ik aan het maken ben, waar ik ook keek het kwam niet te voorschijn.
Dus ik dacht dan zal het wel op mijn werk liggen, nou mooi niet, waar het dan gebleven is, ik heb werkelijk geen idee.
Ik ga morgen kijken of ik een nieuwe nog uit de stof kan halen, dan zal je zien dat ik hem vind als de nieuwe klaar is.

Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen