Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 11 maart 2013

dag 53 van 346- begin van de tas

Ik heb vandaag eindelijk een begin gemaakt met de gehaakte tas.

                                     
Ik was eerst met haaknaald 3 begonnen, maar dat wordt vrij los, heb er toen nog 1 gehaakt met 2.5, een stukje kleiner maar wel steviger.
Ik denk alleen dat ik nu 4 granny's te smal vind gaan worden, moet ik maar even bekijken als ik zover ben, voorlopig heb ik er pas 1.
Om er toch mee bezig te zijn wil ik er elke dag 1 haken, dan kom ik er ook.
Lees nu net de beschrijving, moet er 56 haken, doink-schrik.
Dan zal ik er toch meer dan 1 per dag moet doen, want met 30 april wil ik met de nederlandse vlaggentas lopen :-)
wordt vervolgd.

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Hoi hoi
    Wat leuk he die granny.s ik heb precies dezelfde
    Kleur en vorm maar ik moet er oeps honderd.Ik heb bij Karin aan de haak een grannygordijn gezien.Kijk maar eens op haar blok.
    Groetj
    Constancr

    BeantwoordenVerwijderen