Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 12 maart 2013

dag 54 van 346-stresskip dat ik er ben

Vandaag hebben deze gevallen (zie foto) mij heeeeeeeeel veel stress bezorgt
Ik was vanochtend de nieuwe spullen voor mijn winkel aan het prijzen, dat liep al uit, dus ik was al vlug-vlug.
Was er iemand van een bouwbedrijf die had even mijn sleutels nodig (ik ben beheerster en heb een moedersleutel), dan kan ik 2 dingen doen of ik loop mee maar dan moet ik steeds mijn winkel even opslot doen of ik geef mijn sleutels en ze brengen hem later terug.
Gaat altijd goed.
Die meneer van vanochtend was na een paar uur weer weg en ja hoor ik mis mijn sleutels, ik via via achter zijn nummer gekomen, en nee hij had mijn sleutels niet.
Heb ik 2 uur intensief lopen zoeken, prullenbakken leeggehaald en ik wist het echt niet meer waar ik nog kon zoeken, ik was behoorlijk in paniek want ook mijn winkel sluit ik met die sleutel af.
Ik woonburg gebeld-daar huur ik van- die konden wel mijn tag blokkeren, maar dan konden ze er nog in met de sleutel, morgen konden ze pas sloten veranderen.
Ik had zoiets nou dan blijf ik daar maar slapen, geen haar die er over denkt om de boel open te laten.
Inmiddels was ik nog een keer al 1.5 uur aan het zoeken (je gaat op de stomste plekken zoeken, zelfs in de wc pot keek ik :-)  )
Komt om er rond 16.uur een bouwvakker en zegt deze moest ik afgeven en houd mijn sleutels omhoog, ik was zo opgelucht, dus ik zeg tegen die man, nou ik kan u wel zoenen, hij kijkt mij aan, en zegt met een grijnzzzz nou dat mag wel hoor, toch maar niet gedaan.
Wat bleek, deze stresskip had de sleutels weer aan iemand afgegeven en doordat ik mij druk maakte met prijzen e.d wist ik dat totaal niet meer.
Het is een hele goede leer geweest, voortaan loop ik of mee of ze noteren hun naam en tel. als ze mijn sleutels meekrijgen.
Wat ik wel een eng idee vind, is dat ik het echt niet meer wist, het was totaal uit mijn geheugen.
Ga nu lekker douchen en niets meer doen.

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. WAt zal je in paniek zijn geweest maar wel gelukkig dat het goed is afgelopen.
    gr.ma

    BeantwoordenVerwijderen