Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 13 maart 2013

dag 55 van 346- kraam cadeau gemaakt en dingen afgemaakt

Vandaag tussen de bedrijven door een kraamcadeautje gemaakt, haar ouders hebben een koeienboederij, ik heb een koeienknuffel uit mijn winkel gehaald en daarop een slab met de naam van de baby erop gemaakt (hopelijk lezen ze niet mijn blog, ik wil het zaterdag geven)
Verder heb ik de lappenpop die ik pas  had gemaakt uit het boek van tante hilde aangekleed, deze komt in de grote letterbak in de serre.
Het haarbandje komt uit mijn winkel, die is eigenlijk voor baby's, maar heel toevallig was het dezelfde kleur als het bandje wat ik aan de jurk heb gezet en vond het wel grappig bij elkaar staan.
En verder heb ik mijn kussenovertrek afgehaakt, ik heb er nu 2 af, deze en die ronde,  in het weekend ga ik er kussens voor maken, dan zijn ze helemaal af.
Deze bobbelt wat, ga hem maar wat uitrekken met vastnaaien op het kussen, dan ben ik het weer kwijt
Verder wat granny's voor de tas gehaakt 5 van.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Leuk is de pop geworden. Ook de koe is hardstikke goed gelukt. Leuke dingen had je weer gemaakt.
    gr. ma

    BeantwoordenVerwijderen