Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 14 maart 2013

dag 56 van 346-in de maak

Puk krijgt weer eens een nieuw setje, het is nog niet af, ik laat enkel het broekje zien- de rest bewaar ik tot morgen, ik heb nu 4 delen gemaakt er komt nog 1 deel bij daar heb ik vanavond even zwart elastiek voor moeten halen.( ik denk door de kleur en het motief van het broekje dat je wel kan raden wat het gaat worden)
Aangezien het een nieuw ontwerp is, koste het wel weer wat tijd voordat ik de juiste maten had, maar ach ik had toch vrij dus lekker zitten te prutsen
Dus het setje is nog in de maak, verder nog 1 granny gehaakt.
Ik ga die trouwens die tas anders van vorm maken, niet precies het zelfde als uit de hobbyhandig, alleen hoe dat weet ik nog niet precies.

Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten