Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 15 maart 2013

dag 57 van 346- Nationale pannenkoekendag

Vandaag was het nationale pannenkoekendag.
SVRZ had in samenwerking met een klas van de lagere school uit het dorp een pannenkoekendag georganiseerd.
De clienten van de dagopvang zaten om en om met de schoolklas.
5 kinderen mochten komen helpen met bakken en tafeldekken, het zag er gezellig uit
Ik was alleen mijn werkplek kwijt, ik was gebombardeerd tot de hoek
Maar er kwam niet veel van haken, ik ben gaan helpen met uitdelen/snijden van de pannenkoeken.
Daarna had ik nog een kinderfeestje.
En toen was ik het echt zat, en kwam er niets meer uit mijn handen.
Vanavond nog wel 2 granny's gehaakt, en mijn idee voor deze tas op papier getekend, als hij wordt zoals ik denk krijg ik een hele aparte leuke tas.

Tot morgen, groetjes jacoline
 
 

1 opmerking:

  1. Het ziet er zeker heel gezellig uit.
    En als ze allemaal hebben zitten smikkelen was het zeker de moeite waard.
    gr. ma

    BeantwoordenVerwijderen