Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 17 maart 2013

dag 59 van 346-lampenkap haken, tilda, puk

Gisteravond kreeg ik ineens een ingeving, op diverse blogs had ik de afgelopen tijd lampen gezien met een gehaakte kap er omheen, gisteravond bedacht ik mij dat de lamp in de serre een goedkope maar saaie lamp is van ikea, ik ben gaan kijken wat ik aan wol had en ben gewoon begonnen.
Na een half avondje gehaakt te hebben zag hij er vanochtend zo uit
.
Vandaag had ik een freubeldag.
Ik ben verder gegaan met de lamp, deze ziet er eind van de middag zo uit
Ook heb ik een lijstje gemaakt met tildapapier.
Ik heb een siernaaibakje op mijn tafel staan, daar liggen nu opladers in, maar in dat kistje zat een houten bakje voor fournituren, dat vond ik zonde om weg te doen.
Ik heb met dat tildapapier er een sierbakje van gemaakt
Dat bakje heb ik in mijn grote letterbak gezet, naast een nepklos garen van de xenos
Mijn letterbak word al aardig gevuld en erg leuk om te zien
En als laatste vandaag heb ik het setje voor puk afgemaakt, een 5 delige piratenset
Het was een heerlijk freubeldagje.
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat leuk allemaal. Petje af voor je lampekap.
    Ik zou het je niet nadoen.
    gr. ma

    BeantwoordenVerwijderen