Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 19 maart 2013

dag 61 van dag 346- dikbilpop en hanglamp die af is

Zoals ik gisteren schreef, ging ik gisteravond met een stel dames een dikbilfiguur maken.
Super leuk om te doen.
Je maakt een stel styorporballen op elkaar, zodat je een soort lijf creeert, daarover heen ga je met zelfhardende klei een jas en hoed maken.
Het gaat een zeeuwse boer worden.
Gisteren hebben we gekleid, volgende week gaan we hem schilderen.
De witte is van mij, de zwarte is als voorbeeld, deze is van een bewoner van het wozoco.
Hier alle poppen van alle dames
Vandaag heb ik mijn lamp afgemaakt, ik vind hem super leuk geworden.
was een grappig project om te doen.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

 
 

3 opmerkingen:

  1. Ow, wat gaaf, die dikbillen! :-D
    Je lampenkapje is ook erg mooi geworden. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kon me er geen voorstelling van geven. Nu wel.Wat een grappige boertjes zo.
      Ma

      Verwijderen
  2. Ik vergeet helemaal je lamp. Die is heel leuk geworden.
    ma

    BeantwoordenVerwijderen