Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 20 maart 2013

dag 62 van 346- foto's van mijn winkel

Vandaag alleen maar een paar granny's gehaakt, maar om daar nu steeds een foto van te maken wordt ook zo saai, ik heb fo'to's van mijn winkeltje gemaakt.
Hierbij mijn trots, het is niet groot maar wel van mij

 
 
 
 
 
Buiten de winkel, dus in de foyer van het dorpshuis heb ik de kaarten staan, een snoepjeskar en mijn apen
 
Morgen weer een foto van mijn gefreubel, groetjes jacoline
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ons weer eens laat meekijken (ik volg je al voor de opening)! Het ziet er goed uit: goed gevulde schappen, maar niet rommelig, wel gezellig en heel divers. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk!
    Je katoentjes zijn op de post, hoor!
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit,
    Leuk om zo mee te kunnen kijken

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig, kleurrijk winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen