Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 21 maart 2013

dag 63 van 346- post

Vanmiddag kwam ik moe thuis, dan ben ik laten we dan maar zeggen niet op mijn best als ik moe ben.
Mijn man ging de post halen en hij had een grote enveloppe voor mij, mijn humeur werd gelijk beter :-)
Helemaal toen ik de afzender zag,
Dat had ik gisteren bij jeanet besteld, en nu al binnen, kijk dat is nu echte service.
Ik had geen tijd om deze week naar Arnemuiden tegaan, dus ik had jeanet gebeld of ze het op wilde sturen.
Het is een andere kleur katoen voor bij mijn tas, ik had eerst creme kleurig gekocht en ook al gehaakt, maar ik vond het toch te weinig kleur verschil met het witte katoen, dus ik wilde een bruin tint.
Het zijn deze grijs/bruine geworden.

Bedankt jeanet voor de snelle service.
Zoekt u ook nog garen, kijk eens bij jeanet http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/ of ga eens langs in arnemuiden.

Tot morgen, groetjes jacoline


1 opmerking:

  1. Lekker snel, he ? :-))
    Heel veel plezier ermee!
    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen