Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 23 maart 2013

dag 65 van 346- beurs foto's

Vanochtend zat ik rond 7.15 in de kou op mijn fiets om de trein van 7.45 te halen, zodat ik op tijd in den bosch zou zijn.
Het was het zo waard, wat een gezellige dag was het, ik heb heerlijk samen met mijn moeder genoten van deze dag.
Bij de ingang leek het even of we op de kinderboederij waren :-)
Zo lief gezicht, zo'n lentegevoel wat er even was.

We zijn eerst de scrapbeurs opgelopen, ik wilde jongensmallen voor de cuttlebug, ik zag ze die waren 22,50, ik zeg tegen mijn moeder ik kijk nog even verder, 2 kramen verder waren ze 20,95, ik wilde nog even verder kijken en ja hoor 18,95 en toen ging er nog 10% korting af, toen heb ik ze gelijk gekocht.
Verder kocht ik nog een mal voor vlaggetjes.
Dit kan je er o.a. mee maken

Van mijn moeder kreeg ik dit pakket
en ook nog een dunboek van tilda (vergeten te fotograveren)
Smiddags gingen we de handwerkhal in, super gezellige hal, heel veel wol was er te koop
Ook kon je haken uitproberen, waren bloemen 4 kantjes, nou dat wilde ik wel uitproberen
Het resultaat? ik denk dat ik mijn haakdag niet had :-), de bedoeling was dat dit lapje op een groot koningkleed zou komen (dan mocht je gratis haken, anders moest je betalen), maar ik mocht het mee naar huis nemen , nou dat zegt genoeg hahahahaha.

Verder kochten mijn moeder en ik nog wat haakkatoen, mijn moeder wil er dit van haken
Denk niet dat het voor aankomend pasen nog lukt
Ik was helemaal weg van een gehaakte tas, maar ik vond het pakket vrij duur, ik was een paar keer langs gelopen, ik bleef twijfelen, dus gingen we eerst een bakkie drinken.
Het was eigenlijk flink boven mijn budget, voor de vorm bel ik even naar peter, maar die nam niet op.
Na de koffie besloot ik hem te kopen, want ja, zwijgen is toestemmen :-), en peter zweeg want hij nam niet op
Ben ik net aan het pinnen, beld peter, zeg ik ja te laat, ik had gebeld, maar ja je nam niet op.
Hij lag in een deuk, die man waar ik pinde ook, die kreeg de slappe lach, vooral toen ik tegen die man zei, ik had het toch wel gedaan, dat bellen was gewoon voor de vorm, maar nu lijkt het net of mijn man toestemming geeft, voelt hij zich ook belangrijk :-)
In ieder geval dit is hem (op de foto komt hij niet zo mooi uit als in het echt)
Onderop en aan de zijkanten zitten leerstukken.

Verder hadden ze een workshop, piepschuimhuisjes versieren, zag er heel leuk uit, alleen hadden mijn moeder en ik zo lopen tuttelen dat het te laat was voor een workshop, dus hebben we losse materialen gekocht, ik kocht huisjes en uiltjes en band en bloemetjes e.d
Bij het afrekenen schrok ik mij half dood, ik was mij weer eens flink te buiten gegaan met bloemetjes e.d, zal weer eens niet zo zijn :-)
Mijn ouders komen met pasen, dan gaan we hier mee freubelen.
 
Verder kochten mijn moeder en ik nog nog papieren uitdrukvogelhuisjes, we waren heel lief voor elkaar, mijn moeder kocht er 1 voor mij, zij kreeg er 1 van mij, lief he? :-)
We dachten om 14.30 nou we zijn vandaag vroeg van de beurs, puntje bij paaltje gingen we om 17.05 weg en zaten we in de laatste bus terug naar het station, dus we hebben het uitgehouden.
Om 20.05 stapte ik ons huis binnen, was een lange dag, maar o zo gezellig en zo de moeite waard.
Het was zo gezellig met mijn mamsepamsekevertje
Ik voelde ben weer helemaal opgepept, kan er weer een poos tegen.
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke, gezellige dag hebben jullie gehad! Daar kun je flink wat energie van krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook reuze gezellig.Ik heb er net zo van genoten.Ik had nog heel wat energie over. Heb zelfs nog staan strijken.De aleve pillen gingen zeker toen pas goed werken.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tis wel wa nen lelijken lay out ma tis wel tof geschreve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor lekker op teren.
    Groet
    Constance

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn trouwens die huisjes leuk zo.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen