Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 24 maart 2013

dag 66 van 346- Toetje?

Vanochtend bij het opstaan was het weer wit buiten, is dit nu echt het toetje van koningwinter of zou er nog meer blijven komen?
Door het weer had ik geen zin om naar buiten tegaan, dus heerlijk aan de freubel geweest voor de serre, ik heb o.a de huisjes gemaakt die ik gisteren had gekocht
Ook heb ik nog 2 vogeltjes en 2 hartjes gemaakt
Verder gewoon een lekkere rustige zondag gehad, moet zeggen dat dat ook lekker is.
 
Vergeet ik bijna mijn lamp te laten zien, manlief heeft hem gisteren opgehangen, hangt heel gezellig, vooral als het buiten donker wordt
 
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 

1 opmerking:

  1. Je lamp geeft zeker gezellig licht.
    en de huisjes zijn leuk geworden.
    Had dit ook per ongeluk bij je vorige foto gezet, van de huisjes.
    gr.ma

    BeantwoordenVerwijderen