Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 28 maart 2013

dag 70 van 346- mijn rok is af

Vanochtend mijn rok afgemaakt want ik wil hem aan dit weekend
Vanmiddag de stad ingegaan want ik wilde een roze of blauw shirtje , of een jasje erop.
Werkelijk stad en land afgelopen, nergens een shirt of jasje naar mijn zin, hoewel ik zeg nergens , ik zag ik jasje maar die kreeg ik niet dicht helaas.
Ben ik thuis het rokje gaan passen met een zwart shirtje en jasje en dan met een fuchia roze sjaal erbij, nou dat staat dus gewoon leuk.
Ben ik daarvoor stad en land afgelopen

Nienke bedankt voor het patroon, mijn eerste rok heb ik ervan gemaakt, er volgen er meer van.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je knap gedaan, het staat heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het model jou ook bevalt. En bij de volgende exemplaren, gaat de rits vast een stuk makkelijker.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen