Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 29 maart 2013

dag 71 van 346- gehaakt en ander gefreubel

Van de week had ik het over een haakwerk wat ik pas wilde laten zien als ik er meer van had, vandaag heb ik er 3 afgemaakt, namelijk 3 potjes die omgehaakt zijn.
Ik heb ze in mijn winkel gezet
Verder heb ik het lampenkapje afgemaakt
ook die staat in mijn winkel
Vanavond heb ik zitten freubelen met poezie plaatjes, ik heb ze op een tinnen vaas geplakt en op glazen vaasjes, ik wilde ze voor mijn winkel, maar ze hebben al een plaatsje in de letterbak in de serre
En als laatste was ik bezig met waxinelichtjes om daar een bandje omheen te maken, deze zijn nog niet af, maar ze worden voor mijn winkel
Het was een heerlijk frutsel-knutselavond
 
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat super schattig allemaal.
    Zo.n olvaritachtig potje omhaken hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je word er echt heel goed in.
    en het ziet er zo mooi uit. gr.ma

    BeantwoordenVerwijderen