Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 30 maart 2013

dag 72 van 346-schilderijtjes van stof

Vanmiddag wilde ik freubelen, maar ik wist niet wat, ik heb er 2 uur over gedacht wat ik wilde gaan doen.
Ineens kreeg ik de geest, ik van boven stof-schilderijtjes-vilt-aslan-fiberfill-tacker en lijm gehaald, want mijn cutlebug en mallen stonden beneden, volgens mij had ik beter de cutlebug en mallen naar boven kunnen meenemen was wat minder troeperig geweest op mijn tafel
Maar vooruit, ik dus aan de slag, met dit als resultaat
Ik ga ze nog aan elkaar maken met lint, maar ik had niet de juiste kleuren in huis.

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Die schilderijtjes zijn leuk joh. Je had het er gisteren wel over maar dan zijn ze heel anders dan dat ik verwachtte. Ze zijn veel leuke dan dat ik dacht.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen