Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 31 maart 2013

dag 73 van 346- onze paasdag

Vandaag was onze paasdag anders dan we gepland hadden, mijn ouders zouden komen, maar mijn vader had een acute aanval van jicht, dus die konden niet komen, dus zijn wij naar Utrecht geweest
Bij het station zijn ze flink aan het slopen/herbouwen, aangezien hijskranen de passie is van mijn man (op die passie zou je onderhand jaloers op worden, daar kan hij uren naar kijken, dat doet hij echt niet naar mij :-), maar vooruit ieder zijn hobby.)
Als we daar lopen moet er altijd foto's gemaakt worden, dus nu ook
Op de terugweg werden we melig, wat wil je na zo'n lange treinreis, ik probeerde manlief op de foto te zetten, aangezien ik een cameraatje heb met vertraging kon hij elke keer dat ik een foto nam een gekke bek trekken of gewoon stom doen, dus dan maar een leipe foto van hem, daar vraagt hij om
Een foto nemen in de ruit geeft ook wel een leuk beeld, je zal maar zo'n lang gezicht hebben
 
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen