Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 27 april 2013

dag 100- moe maar voldaan moe

Vanmiddag had ik een kinderfeestje, eva vierde haar verjaardag bij mij in het dorpshuis.
Ze gingen schilderijtjes met stof/vilt maken.
We hadden onze tijd hard nodig, was best doorwerken, het resultaat was leuk
(de foto's volgen hiervan nog, ik was mijn toestel vergeten, de moeder van eva stuurt ze door)

Na afloop hebben mijn man en ik gelijk opgeruimd en schoongemaakt.
Ben nu moe, maar wel voldaan moe.
Ik ga nu lekker met een haakwerk op de bank zitten, ik had op de blog van jeanet (blij dat ik brei) een sprei gezien met rondjes in een vierkant, erg leuk
Deze ga ik nu maken voor mijn tas, met de wol werd het toch erg dik.
Ik heb vanochtend in de stad wat katoen gekocht en ga nu daar lekker mee aan de slag, lekker met mijn benen op de bank, kussen in mijn rug, kop thee binnen handbereik wat wil een mens nog meer
Dit zijn trouwens de kleurtjes
Het wordt trouwens een lange avond, 1 kilometer hiervandaan speelt een Zeeuwse rockband- surrender, nu is het voorprogramma bezig, met vlagen hoor je het hier in huis, maar ja vannacht om 1 uur is het afgelopen en dan fietsen die gasten hier lallend voorbij.
Ach het is maar 1x per jaar.
 
Tot morge, groetjes jacoline

2 opmerkingen: