Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 29 april 2013

dag 102-Heel ijverig en flink balen

Nee niet ik, ik was vandaag niet zo ijverig, ja met opruimen, nee ik heb het over deze kanjers, elke dag trotseren ze de kou en wind, en komen ze met de zon echt uit hun knop.
Ik was vandaag lekker bezig om een laken te borduren, ik had 2 letters geborduurd toen ik er achter kwam dat ik het op zijn kop zat te borduren, dus ik uithalen, was een hele klus maar vooruit.
Ik zet mijn machine weer aan en hij gaat weer aan de gang, mijn telefoon gaat, ik spring op, blijf ik met mijn edele maat 41 voet achter het snoer hangen, gevolg stekker uit de stekkerdoos, dus mijn borduurmachine ging uit.
Gevolg, ik kan weer overnieuw beginnen grrrrr, en weet je wat nog het ergste was, kom ik bij mijn telefoon was ik te laat, de beller had opgehangen.
Was ik voor niets met mijn edele voet over het snoer gevallen.
 
Nou mijn creatieve bui was gelijk over
 
Gezellige Koninginnedag morgen,Tot morgen, groetjes jacoline
 

2 opmerkingen:

  1. Ooh, ik ken het helemaal. Soms gaat het in vliegende vaart met de borduurmachine, maar soms heb je ook van die momenten dat alles tegenzit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grrr! Als het ook fout gaat hè...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen