Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 30 april 2013

dag 103- koude maar gezellige kroningsdag

Vandaag de laatste Koninginnedag gevierd.
Vanochtend zijn we naar Vlissingen geweest, daar is altijd een grote vrijmarkt die normaal erg druk is, nu was het niet overdreven druk.
Wat ik wel heel indrukkend was dat om 10.30 de klokken gingen luiden, ik kreeg er kippenvel van, iemand riep ook heel hard we hebben een koning.
Was even heel apart.
Tussen de middag toch een poos naar de tv gekeken, wat zag maxima er schitterend uit in haar blauwe jurk en mantel.
Vanmiddag zijn we in het dorp geweest, daar was niet zo erg veel te doen ivm de kroning, er was een levend tafelvoetbalspel en later een playback show waar een paar kinderen aan mee deden.
Het was niet druk, maar de sfeer was gezellig.

Ik kreeg vele complimenten over mijn tas, want die had ik natuurlijk pontificaal om.

Trouwens even over mijn tas, ik krijg best veel reacties over welke kleuren ik heb gebruikt.
Dat weet ik niet precies, ik weet alleen dat ik fellere kleuren heb gebruikt.
Wil je deze tas maken met deze kleuren vraag het even na bij jeanet van blij dat ik brei, daar heb ik het katoen gekocht, zij kan je wel verder helpen.

21.05- nog even een aanvulling, vanavond zijn we even naar Middelburg geweest, we kwamen daar aan toen het koningslied werd gezongen, bij mij weer een kippenvel moment.
Daarna even op een terras gezeten, maar ik had het zo koud dat we nu al weer thuis zijn
Die laatste foto vind ik zelf heel grappig, je ziet net maxima en Alexander op het scherm
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 

1 opmerking:

  1. Natuurlijk krijg je veel complimenten over je tas! Die is toch ook prachtig!
    Mooi dat je een fijne dag hebt gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen