Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 2 april 2013

dag 75 van 346- patroonbende - weer aan de lijn

Toen ik naar boven verhuisde met mijn naaispullen had ik mijn patronen zo op de plank gemieterd want het was toch al een grote (zeg maar gerust zeeeeeeeeer grote ) bende.
Ik had wel al ordners gekocht, maar nog niet uitgezocht.
Vandaag had ik de geest om het toch maar eens te ordenen.
Wat een werk, ben er dus nog niet klaar mee, maar wat ik heb gedaan wordt netjes
Hier de foto toen ik nog moest beginnen
Vanavond heb ik besloten om naar de weight watchers tegaan, normaal ben ik niet open over dat soort zaken, maar van de -70 kilo is het nu nog maar -60, ik ben dus gewoon 10 kilo aangekomen in de laatste maanden. (die 70 kilo eraf had ik trouwens met prodimed gedaan, maaltijd vervangers, maar dat lukt nu helaas niet meer)
Door het hier neer te schrijven hoop ik meer stimulans voor mij zelf te vinden, want het is eeuwig zonde om het te laten versloffen, dan is het over een paar maanden 20 kilo wat je aankomt en voordat ik het weet zit alles er weer aan.
Nu is het nog maar 10 kilo, ik hoop het met 2 a 2.5 maand eraf te hebben.
Ik ben ook begonnen met hardlopen (oke lijkt nog niet op hardlopen, meer op een stoommachine als ik ren, hijg-hijg-puf de puf, na 1 klein rondje loop ik het hijgen als ik weet niet hoe), maar ook daar heb ik vertrouwen in dat het goed komt.
Wordt vervolgd.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

4 opmerkingen:

  1. Kom op Jacoline, je kan het; go for it! Het zou zeker zonde zijn van al je eerdere inspanningen.
    Goed dat je bent begonnen met hardlopen! Dat doe ik je zeker niet na, ik heb al het gevoel dat ik mijn enkels breek als ik 5 meter hardloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou jammer zijn Jacqueline, want je ziet er zo goed uit!! Hardlopen is echt pittig, maar niet te veel tegelijk willen. Voor je het weet loop je even naar mij en terug voor een bolletje katoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga er voor! Ik ben begonnen met stoppen te snoepen en meer bewegen. Hopelijk helpt dat. Goed ontbijten, ontbijtkoek tussendoor en gewoon lunchen en avondeten. Het zal niet snel gaan. Ik ben ooit eens met shakes heel snel 21 kilo afgevallen en die zaten er ook zo weer aan helaas. Nu leer ik mij mijn slechte gewoonte af, dat moet! Ik moet er minstens 40 of 45 kilo af hebben... Maar ik ga niet wegen, dat durf ik nog niet! (misschien stimuleert het wel om het juist wel te doen, of niet omdat het heel langzaam gaat). Met de shakes heb ik mijn eetpatroon niet aangepast, dat doe ik nu dus wel...
    Succes met afvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een grote stap gezet door naar de Weight Watchers te gaan, dat is top!! En samen met de Weight Watchers gaat het je vast lukken om je eetgewoonte op de rit te krijgen...

    Ikzelf ben ook weer bezig weliswaar met mijn oude Weight Watchers boek, maar nietemin ik kruis ook weer vakjes aan en het gaat er af. Niet snel, maar dat is bij nooit zo geweest, want ik kan niet sporten, maar het gaat wel goed en je krijgt erkenning en herkenning... is altijd zó fijn!!

    Groetjes en héél veel succes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen