Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 4 april 2013

dag 77 van 346- ren jac ren

Heb vanavond mijzelf verwend, wat zal ik rennen
1 ding is zeker ik val wel op, ze geven nog net niet licht hahaha

Ik rende op gewone gympies, nou ik leek wel een platvoetindiaan, stamp-de stamp- je hoorde mij een kilometer verderop aan komen hollen (en puffen :-) )
Jeanet houd van de zomer maar goed buiten in de gaten, als je een lichtflits ziet dan ben ik langskomen rennen hahaha

Ik begin eindelijk trots op mijn lichaam te worden, het heeft een tijd geduurd, maar ik ben nu echt blij, als die kilos er nog aan hadden gezeten had ik dus nooit ren-jac-ren kunnen doen, en nu ga ik iets doen wat ik nog nooit heb gekunt

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Gaaf! Goed bezig hoor! Ik ben wel een beetje jaloers maar je verhaal motiveert me wel hoor! Op dit moment heb ik echt trek en ik ben bezig zo sterk te zijn dat ik nu nog niks pak... Nog een uurtje wachten, dan mag ik weer ontbijtkoek! Sterk zijn is moeilijk maar het kan zie ik aan jou! bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag bij mij altijd even bijkomen :-)
    Aan je schoenen zal het niet liggen....

    BeantwoordenVerwijderen