Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 5 april 2013

dag 78 van 346- goedmakertje en opdracht

Het helpt soms wel eens om goed boos te worden, vooral als je dan een goedmakertje krijgt.
Nee niet van manlief wel van een andere man, tuurlijk wordt ik ook wel eens boos op manlief, maar hij vergeet dan het goedmakertje (hint-hint hahaha)
Nee van de week was ik goed pissig op iemand van een bouwbedrijf die nog rond lopen op mijn werk.
Vandaag kreeg ik dit kleine boeketje
Het is een megabos, schijnbaar trokken ze het nog al aan :-), op het kaartje stond, sorry voor de overlast.
Ik denk dat ik maar vaker boos ga worden, hahaha

Dan toch ook maar iets creatiefs, ik had de opdracht om 2 handdoeken te borduren, als cadeautje heb ik er 2 spuugdoekjes bij gedaan, ook met naam
 
Verder wil ik jullie bedanken voor die lieve berichtjes over mijn afvalpoging, dat doet mij goed.
Judith, kom op, je kan het, juist door jouw berichtje bleef ik van het lekkers af, je gaf mij een peptolk.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan :-). Het gaat nog steeds goed hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boeket bloemen, en vergeet niet dat wij ook onwijs trots op je zijn.
    groetjes en een knuffel van ma.

    BeantwoordenVerwijderen