Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 6 april 2013

dag 79 van 346-cadeautjes

Vandaag ben ik verwend en heb ik mijzelf verwend.
Ik zag een leuk haakboek in de drukkerij (de drukkerij is een gave boekenwinkel in Middelburg)
Die kon ik niet laten liggen, net zoals het blad met die tassen, ze bleven maar roepen koop mij-koop mij, nou dan moet je toch!
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze te laten liggen terwijl zo graag mee wilden :-)
 
Staan leuke blokken in
Kijken of het lukt om patroon te lezen, daar heb ik moeite mee, zo uit mijn hoofd gaat het goed.
 
En ik kreeg van manief een jasje.
Van de week zag ik op een reclame die jasje voorbij komen, dus ik zeg ooooooooh die is gaaf.
Nou zegt manlief, die krijg je van mij omdat je zo goed aan het lijnen bent.
Voor de vorm zeg ik nog, maar ik heb al zoveel jasjes (waar de een een schoenentic heeft, heb ik dat met jasjes, ik heb er geloof ik wel 15 in mijn kast hangen)
Vorige week had ik er nog 1 gekocht, maar schijnbaar was manlief dat vergeten ( en ik hield uiteraard mijn mond wel hahahaha), dus nadat manlief zei, koop hem nu maar wist ik niet hoe snel ik hem vandaag moest kopen.
Dus ik ben weer een jasje rijker, een nepleren witte.
Tot morgen, groetjes jacoline

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jasje . Nee, die kon je echt niet laten hangen En vooral als je het dan ook nog eens krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het bovestaande is van je moeder natuurlijk.

      Verwijderen
  2. O, ja... boeken. Ik heb vandaag een boek gehaald, dat zag ik bij iemand op een blog... en ja... dat boek riep me ook... Van die lieve stofjes... printjes... en de meisjes die de kleding aan had. Ga morgen het boek op de kiek zetten... (Ik zit het boek ook constant door te bladeren, héél maf, hahaha).

    Wat een lieverd van een man heb je toch. Wist ik al in september in dat workshop-weekend hoor, maar nu vind ik het weer. Super! Ik kan me voorstellen dat je weg bent van dat jasje. Prachtig modelletje lekker zomers wit... kan je bij zoveel dingen dragen... Geniet er van!

    Groetjes en liefs Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of gehaald... ik heb het boek gekregen van Rem..., maar ik ben wel meegeweest om het op te halen, gezellig met z'n tweetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen