Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 7 april 2013

dag 80 van 346- WHAAAAA EEN MUIS

Vanochtend was manlief de honden aan het uitlaten en ik wilde ontbijt gaan klaar maken, ik loop naar de kast en trek de deur open, in een flits springt er een muis uit zo op mijn pantoffel.
Whaaaaaaaaaaa ik gaf een gil en nam een sprint naar de keuken, want als ik ergens bang voor ben zijn dat muizen.
Sta ik in de keuken en kijk ik heel voorzichtig om het hoekje om te kijken of dat monster er nog zit, en ja hoor, hij zat er nog.
Ik dacht toen, ja ik wil weten waar hij heen gaat dus ik pak bliksemsnel een schaal uit de keuken en wil deze over de muis heen zetten.
Nou dacht die muis, daar heb ik geen zin in en rende weg, ik met die schaal achter die muis aan ( die muis zal wel gedacht hebben, help er zit een reus achter mij aan :-)  ) en hij gaat achter een stoelpoot zitten
Op dat moment komt manlief thuis en die dacht wat is dat nu voor herrie, ik duw die schaal in zijn handen, trek de riemen van de honden uit zijn handen en duw hem onderhand richting de muis.
Hij moest zo lachen, de tranen stonden in zijn ogen, nou ja zeg.
Binnen een tel had hij hem en deed hem in die schaal, nadat hij er een foto van had genomen, mocht de muis naar buiten, naar zijn/haar vrijheid.
En ik, ik moest echt bij komen.
Lekker begin van de zondag.

Vanmiddag even naar de meubelboulevard geweest.
Zag daar nog wat dingen voor mijn letterbakkast, deze is nu bijna vol
Zeg ik jammer, het is zo leuk om elke keer er iets voor te zoeken, zegt manlief dan koop je er nog 1, dat gaan we doen, die komt in de huiskamer, daar zijn de kleuren rood/zwart/grijs, dus krijg je hele andere dingen, dat maakt het wel leuker.
Tot morgen, groetjes jacoline

4 opmerkingen:

  1. Ik zou heel zuinig op die man van je zijn als ik jou was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proest hahaha. Je lijkt mijn man wel. Die ging ook een muis vangen met een pan... en die gooide elke keer de pan van schrik op de grond... uiteindelijk heb ik de pan over de muis gezet en hem naar buiten gebonjourd...

    (We kwamen thuis en de oppas zat van schrik helemaal op de rugleuning van de bank, dus Rem voelde zich geroepen om het zelf op te knappen.... de deuk is nog zichtbaar in de pan en ik denk ook een beetje in zijn ego :)) hahaha).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn laptop was wat sneller dan ik... ik was namelijk nog niet klaar :)

    Zo'n letterbak erbij is hartstikke leuk. Kan je ook steeds meer variëren. Leuk hoor. Waar koop je zoiets eigenlijk? Lijkt me ontzettend leuk, ook voor de meiden hier.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WAt een verhaal. ik heb er wel om zitten lachen hoor.En wat een leuke letterbakken zijn dat .Ik kon me er geen voorstel van maken. Nu wel dus.
      gr. ma

      Verwijderen