Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 8 april 2013

dag 81 van 346- gefreubeld vandaag

Ik had vandaag vrij en ben hard aan het werk geweest.
Ik heb o.a een badhanddoek geborduurd voor mijn overbuurmeisje, zondag wordt ze 4, ze wilde graag een handdoek met haar naam en een paard, want haar grote zus heeft die ook
Dit is het resultaat

Verder heb ik 2 kabouterpakjes voor puk gemaakt, 1 voor een bestelling, 1 extra pakje
Verder een knikkerzak voor een bestelling

Verder heb ik nog een bestelling voor puk afgemaakt, op zich was de kleding daar al klaar van, maar ik moest de laatste dingen er nog van doen, zoals handschoenen aannaaien en een schildersmuts maken, toen kon hij ook op de post.
Al met al een heerlijk freubeldagje
 
Vanavond ga ik dat zeeuwse mannetje afmaken, ben benieuwd hoe hij verder gaat worden.
 
Oja, vergeet ik bijna, Nicole ik heb die letterbakkast gekocht bij xenos, ze hadden verschillende maten, dit was de grootste.
Bij action hebben ze kleine bakken in het wit en grijs voor maar een paar euro.
Van de week zag ik die ergens op een blog, die had er 2 aan elkaar geplakt, kantje in het midden en je hebt al een wat grotere bak


Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen