Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 10 april 2013

dag 83 van 346- chaos :-)

In het dorpshuis waar ik werk als beheerster heb ik altijd een tafel vol met spullen staan, dan kan ik wat doen als het stil is, elke dag neem ik mij voor om niet zoveel op tafel te zetten en elke dag mislukt het, het is elke dag een chaos, vandaag was het redelijk, normaal ligt mijn krantje er ook nog
Maar het stond er niet voor de show, ik heb ook nog iets gedaan, wat babybornkleding gemaakt
Op de foto zie je 1 jasje, maar ik heb er 2 gemaakt

Tot morgen, groetjes jacoline
 

2 opmerkingen:

  1. Naaien kán gewoon niet met een gladde lege tafel :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook netjes zo hoor. Wat een leuke jurkjes en jasje.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen