Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 11 april 2013

dag 84 van 346- mijn ptt tas en een rotsvast vertrouwen in ...........

Vandaag bedacht ik mij ineens, ooooooooh over 19 dagen is het Koninginnedag en dan wil ik mijn gehaakte ptt tas afhebben, maar ik ben nog niet op de helft.
Ojeeeee.
Vanmiddag een poosje eraan gewerkt, tot zover ben ik nu.
En verder, mijn rotsvast vertrouwen in mannetjelief is ernstig in gebreken.
Zal je uitleggen waarom, vanochtend had hij de honden uitgelaten en komt binnen zo van, nou het is heel ander weer, veel lekkerder.
En ik geloofde hem dus nog ook, diepe zucht, dus ik ging zonder mijn vertrouwde handschoenen (oke ze zien er niet uit, maar ze zitten lekker) naar mijn werk, nu is mijn werk maar 2.5 kilometer van ons huis, dus een kippeeindje, maar toen ik daar kwam, vielen mijn vingers er onderhand af, wat was het koud
Weg is mijn vertrouwen :-)
Vanmiddag ging ik naar de stad ik wist niet hoe snel ik ze weer aan moest doen

Zeg ik het vanmiddag tegen hem, zegt hij heel droog, ja koud he, viel mij ook tegen.
En weet je nu wat leuk is, hij moet verder fietsen, dus hij zat langer in de kou, eigen schuld-dikke bult hahaha, moet je maar geen onzin verkopen toch?
 
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Oooo!! Dan duurt het ik wéét niet hoe lang eer je ook maar iets met je vingers kunt hè. Had ik vorig weekend, ik kon de knoopjes aan Bridget's jurk gewoonweg niet aanzetten met koude handen (brrr... dit weekend wéér hockey... trek 2 paar handschoenen aan :) hahaha).

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen