Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 13 april 2013

dag 86 van 346-heerlijk !!!!!!!!!!!

Vanochtend fietsten we naar de stad, het was toen nog koud en mijn handschoenen waren nog nodig.
Toen we begin middag terug fietsten begon het al lekkerder te worden, mijn handschoenen waren niet meer nodig.
Na het eten was het buiten zo lekker dat ik niet wist hoe snel ik mijn tuinstoelkussen moest pakken.
Ik moest wel met de zon mee verhuizen want in de schaduw was het koud, maar uit de wind, het was heerlijk, dus heb ik lekker buiten zitten haken aan mijn tas.
 
De honden wilden ook mee naar buiten, minous liep te scharrelen, overal waar wij zijn is zij ook, ga je naar binnen, dan huppelt ze vrolijk achter je aan, bij haar hoef je dus niet bang te zijn dat ze weg loopt.
 
Dit is mijn tas tot eind middag, vanavond ben ik er weer verder mee gegaan
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 
 

2 opmerkingen:

  1. Morgen (zondag) weer een zonnige dag dus..... tijd voor zon en haken?
    Wordt leuk dat tasje! Heb je gezien dat er ook een patroontje voor een oranje kroontje is? Zou er leuk op staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hier was het gisteren half half, een beetje warmer dan daarvoor... een beetje natter dan daarvoor... en daarna weer een beetje droger dan ernet voor :)

    En nu... het is eindelijk droog, met een waterig zonnetje en Kirsten heeft een korte poging gewaagd om buiten te zitten, maar madame ging gelijk in korte broek (tik tik tik , dat doe ik op mijn hoofd, maar ach... tieners hè!).

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen