Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 14 april 2013

dag 87 - Mijn nieuwe aanwinsten en vervolg tas

Gistermiddag was ik nog even gauw naar de stad gefietst, mannetjelief had wat nodig, aangezien ik met mijn elektrische fiets zo heen en weer ben bood ik aan om te gaan.
Ik hoefde niet bij de boekenwinkel te zijn, maar het leek wel of ik naar binnen werd getrokken en dat er een duveltje deze 2 boeken in mijn handen drukte, nou toen moest ik ze wel kopen :-)
Op de blog van gerlily had ik de gehaakte postbode gezien, zij heeft dezelfde tas als waar ik nu mee bezig ben en had die hanger als gelukspoppetje eraan hangen.
Dat leek mij ook heel leuk, die wil ik er ook aan maken, maar of dat ook lukt voor 30 april?
En dat andere boek is van eline, de andere 2 boeken heb ik ook, ik had hem vluchtig door gebladerd in de boekwinkel, ben er gisteravond niet aan toe gekomen om hem goed te lezen, heb zitten haken,haken en nog eens haken, ik had er onderhand een haakarm van :-), maar de zijkanten en de onderkant zitten nu aan de achterkant vast

Alleen die draadjes, oef dat wordt nog wel een leuk klusje om dat alles af te werken
Ik ben alleen bang dat ik niet genoeg rood heb, ga jeanet van blij dat ik brei maar mailen, net zo handig om het per post te laten komen.

Als deze tas trouwens klaar is, heb ik al een nieuwe tas in gedachten, dit idee vond ik op de blog van jeanet en even haar foto "gepikt"
Super leuke tas, alleen de prijs,  Dolce en Gabbana Miss Sicily Bag - $ 2.895,00
Als je het vlug zegt is het niets, toch?

Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Toen ik begon met scrollen dacht ik wat een leuke tas, totdat ik de prijs zag.Jeemineetje zeg Maar zelfs als je heel lamgzaam zegt is en blijft het wel heel veel.'
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen