Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 20 april 2013

dag 93- niet veel gefreubeld, maar wel een leuk dagje

Ik heb vandaag niet veel gedaan, vanochtend zijn we eerst naar een rommelmarkt geweest, vind ik altijd zo leuk om over te struinen, ik koop bijna nooit iets, maar die sfeer is leuk, als afsluiting een bakkie wezen drinken op een terras, oke wel op een verwarmd terras want het was behoorlijk koud.
Daarna zijn we de nieuwe fiets wezen halen van manlief, nu hebben we allebei een elektrische fiets.
Dat wordt heerlijk fietsen als het wat warmer wordt.
Het was trouwens wel lachen, voordat we hem haalden zat manlief bij mij achterop, reed ik door een kuil, zat hij achterop te kermen dat zijn kont zeer deed en hij kukelde er bijna af, dus ik lag in een deuk, nou toen zijn we maar verder gaan lopen.

Toen we thuis kwamen hadden we even een goed half uurtje, daarna moesten we werken, in dat half uurtje ben ik een bloem gaan proberen te haken, die had ik ergens gezien op het internet.
Hij is nog niet echt mooi, maar voor een eerste keer is hij niet slecht, in het midden komt een knoop, zodat je dat witte niet ziet, ga er nog maar even op oefenen.
Aan de tas dus niets gedaan, want we zijn net pas thuis
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Arme peter, moet hij eerst pijn lijden en dan ook nog lopen.
    Wat fijn dat jullie nu allebei zo'n fiets hebben.
    En wat een leuke bloem.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen