Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 19 april 2013

dag 92-zeeuwse schort en mijn bijna af tas

Ik had van de week het verzoek gekregen om een zeeuwse schort te maken, dit is het resultaat

de klant was er blij mee, hij gaat mee naar canada (sorry voor de slechte foto, als ik hem bij mezelf kijk is hij wel goed)
Verder weeeeeeeeeeeer met mijn tas verder, eerst alle restant draadjes weggewerkt

Dit waren nu echt alle draadjes
Ik heb een ander model gemaakt dan in de hobby handig stond, dit is het resultaat
Aangezien hij zo veel te slap zou zijn heb ik er een binnentas ingemaakt van postzakkenstof
De binnentas heb ik vanavond aan de gehaakte tas gezet, als je hem open doet zie je die tekst.
Ik moet morgen even voor een sluiting kijken en dan nog een schouderband en dan is hij af, morgen hoop ik het eind resultaat te kunnen laten zien

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat een werk, en wat een prachtige binnenkant... ik ben benieuwd naar het totaalplaatje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij word heel leuk, maar wat een uren werk gaat er in zitten.
      gr ma

      Verwijderen