Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 21 april 2013

dag 94- tuincentrum en mijn gehaakte bloem

Vanmiddag moest manlief even naar het tuincentrum, natuurlijk ging ik even mee, want we zijn er op die elektrische fietsen in een poep en zucht, we liepen daar langer dan dat we onderweg waren.
Ik zag daar een leuke halve kooi, daarin hing een halve muurpagagaai, vond het heel leuk om tegen een schutting aan te hangen, maar ja wij hebben geen schutting dus toch maar niet gekocht, want binnen heb ik er geen plek voor
 
 

Toen verder met mijn bloem van gisteren, bij de overbuurvrouw even een haaknaald nr 3 geleend, want natuurlijk had ik enkel 2.5 en 3.5, diverse keren uitgehaald, en heel veel gezwoeg verder  is het gelukt,
Ik keek even met een oranje kraal of het stond als ik er een oranje knoop in zou doen, vind het wel grappig staan, aangezien ik geen oranje knoop op voorraad heb ( heb duizenden knopen op voorraad, maar natuurlijk die ik nodig heb zit er niet bij)  moet ik die van de week maar even gaan halen
Ik ga nu de bloem verspringend proberen te haken, ach heb ik weer wat te doen en ben ik van de straat.

Groetjes, jacoline


2 opmerkingen:

  1. Hahaha, dat van die straat riep ik vanochtend ook tegen onze tante Lydia :) Tante moest daar hard om lachen, hahaha.

    Mooie bloem hoor, goed gelukt. Is 'ie voor op je tas??

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,wat een mooie bloem is het geworden.
    gr.ma

    BeantwoordenVerwijderen