Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 23 april 2013

dag 96-Begin van 7 slingers

Bedankt voor de leuke reacties op mijn tas.
Nu mijn tas klaar is ben ik als een speer begonnen aan mijn orders, ik had een bestelling van 6 slingers en nog iemand wilde een lange slinger.
Vandaag heb ik alle letters erop gemaakt en een begin gemaakt met de vlaggen aan elkaar te stikken, aangezien ik vandaag teveel had lopen kletsen ben ik vanavond nog een tijdje doorgegaan.
Tja deze bep de klep leert het ook nooit :-), kletsen is zo gezellig maar kost zoveeeeeeeeeeeel tijd
Maar vooruit, doordat ik vanavond langer doorwerkte heb ik de schade weer ingehaald
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking:

  1. Oeh ja kletsen, gaat mij ook zó gemakkelijk af, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen