Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 24 april 2013

dag 97-soms ............

Soms heb je van die dagen dat er niet veel uit je handen komt, dan verloopt de hele dag rommelig.
Vandaag was zo'n dag.
Ik wilde mijn slingers afmaken, nou niet gelukt, ik wilde in mijn pauze lekker wat haken in het zonnetje, niet gelukt
Mijn tas die ik wil gaan oppimpen had ik gisteren mee genomen naar mijn werk, ik dacht voor het zelfde geld heb ik een verloren half uurtje, niet dus, gisteravond nam ik hem weeer mee naar huis, ik dacht misschien, maar nee gisteravond geen tijd.
Vandaag heb ik hem weer mee gesleept naar mijn werk en weer voor niets, ik heb 5 losse op kunnen zetten, ik heb hem nu weer mee naar huis genomen, wie weet vanavond
Tot morgen, gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Tja, wat moet je met zo'n dag hè.
    Gewoon genieten van een luie dag en denken, morgen beter.
    gr.ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dat zijn van die dagen, dat je een héleboel ging doen, maar er van veel niets komt... is soms hopeloos, hahaha, maar gelukkig is er morgen weer een dag.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen