Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 25 april 2013

dag 98- fietstas met logo

Nieuwe volgers, leuk dat jullie mij volgen.

Ik wil een hele tijd een fietstas met logo, ik was een tijdje geleden al een keer bezig geweest bij een zaak hier in de buurt, maar nadat ik 5x voor niets was geweest was het voor mij klaar ermee.
Ik wist via via dat er een zaak 14 kilometer verderop zat, dus vanmiddag naar Westkapelle gefietst, (is een eitje aangezien ik trapondersteuning heb :-), nou mijn tassen zijn besteld.
Ja ik schrijf tassen, manlief wil ook reclame rijden voor mij, de enige voorwaarden was dat hij geen roze tassen kreeg, wel jammer want dan waren we echt een setje want ik wilde natuurlijk wel roze.
Als ik opval doe ik het tenminste goed
Deze banner komt op onze tassen
Lekker flitsend, hij valt wel op.

Verder kocht ik wat losse stukjes van dat zeil
Weet je wat ik hier mee ga doen?
ik heb een rieten mand voorop mijn fiets, van dat roze ga ik vlaggetjes maken, van dat blauwe de letters ikkus en dat ga ik dus op de mand maken, ik schreef toch al als ik opval doe ik het goed, nou ik doe het dus extra goed, hahahaha
Mijn fiets valt van een kilometer afstand al op.

Omdat ik toch in Westkapelle was, ben ik even langs het wol winkeltje gegaan.
Ik kocht daar kantgaren om een sjaal te maken
Die mw deed voor hoe ik het moest doen, ik dacht ooooooo dat is een makkie.
Nu ben ik thuis en deze ei weet dus niet meer hoe het moet, ik weet enkel nog dat ik 2 steken op moest zetten hahaha, dat is echt weer wat voor mij.
Ik ben af en toe zo'n geit. :-)

Verder hebben manlief en ik vanmiddag heerlijk genoten op een terras, wat was het een heerlijk weertje.
Na zijn werk hadden we in de stad afgesproken, we zijn op het eerste beste terras waar het zonnetje goed op scheen neer geploft een paar uur later hebben we onze fietsen weer eens opgezocht.
Wat een vakantiegevoel hadden we en dat in je eigen omgeving.

Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Gaaf, tassen met je eigen logo! Hoe meer kilometers jullie fietsen, hoe meer reclame ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die tassen met je banner erop!1

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, die fietstassen.
    Krijgen we ze te zien als ze klaar zijn?

    BeantwoordenVerwijderen