Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 26 april 2013

dag 99- de slingers zijn af en inbreker betrapt :-)

Vandaag heb ik eindelijk de slingers af kunnen maken waar ik van de week al een begin aan had gemaakt.
Ik had gehoopt ze begin van de middag klaar te hebben zodat ik vanmiddag wat kon haken, maar dat viel helaas tegen, ik heb flink moeten doorwerken om de post van 17.00 uur te kunnen halen.
Een mw uit Belgiƫ had al 2x eerder slingers bij mij besteld, deze keer wilde ze 6 kleine slingers
Dit is het resultaat geworden
Verder had ik nog een bestelling voor een verjaardagsslinger, deze is ook op de post
Zo is deze geworden
En ja dan de kop, inbreker betrapt, oke het was een legale inbreker en het was mijn mannetjelief
Een bewoner kwam rond 16.00 naar mij toe, hij had per ongeluk zijn deur dicht getrokken en de sleutels lagen binnen.
Deze deuren kan je openen met een tag.
Hij zijn nicht gebeld voor de reserve tag, want zijn broer die vlakbij woont was er niet, die nicht nam na 20 minuten proberen op, haar man zou hem komen brengen, maar die was ergens anders en die moest dan eerst langs huis.
Ondertussen had de bewoner ook een stichting gebeld waarbij hij aangesloten zit voor hulp, die hebben ook een sleutel, of die hem konden brengen.
Inmiddels was de neef gearriveerd met de reserve tag, nou heel handig die werkte dus niet op zijn deur
De stichting zou langs komen maar dat kon nog wel een tijd duren want die moest eerst langs cliƫnten
Ondertussen woonburg gebeld, maar daar hoorden we niets van.
Inmiddels was er al een anderhalf uur verstreken.
Ineens zei de bewoner, mijn balkondeur is wel open, als ik nu een trap had.
De legale inbreker toverde toen een ladder te voorschijn en toen was het een eitje om binnen te komen
Toen kon de inbreker zijn slag slaan :-)
Toen de bewoner net in zijn huis was, kwam woonburg met een sleutel.
Al met al 2 uur bezig geweest om de bewoner in zijn huisje te krijgen, hij blij en wij blij, konden we naar huis :-)

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, jullie zullen eens niet iets aparts hebben.
    Weer eens iets anders,een schoonzoon als legale inbreker.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff, da's wel een operatie zeg, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen