Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 1 mei 2013

dag 104- heerlijk met mijn haakwerk...........

genoten van de zon.
Achter bij mijn werk zat ik heeeeeerlijk in de zon, er stond daar geen wind dus het was echt heerlijk genieten.
Ik heb daar in mijn pauze dankbaar gebruik van gemaakt.
Dit haakwerk wordt de versiering van mijn (naai)tas, ik ben rondjes in een vierkant aan het haken, beschrijving heb ik gehaald bij karin aan de haak
Het zijn welke kleine vierkantjes, dus ik mag voorlopig nog wel doorhaken
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ooit ook zoiets gedaan, maar dan op Hyves.
    Het 365 dagen project, het was inderdaad een uitdaging!

    Heel veel succes!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat was dubbel genieten, lekker in het zonnetje. En dan kunnen haken wat je zo graag doet.
    gr. Ma

    BeantwoordenVerwijderen