Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 2 mei 2013

dag 105- badcape op bestelling

Vorige week bestelde een aankomend oma een roze badcape, eigenlijk vond ze het leuk als de naam erop kon, maar die wist ze niet, dus dan maar zonder naam
Vanochtend belde ik om te zeggen dat hij klaar was, bleek dat de kleindochter inmiddels was geboren.
Nou is een naam erop natuurlijk net iets leuker, dus ik dacht, dat maak ik dan nog wel even erop.
Dat even viel natuurlijk weer dik tegen, dus ik dacht op een gegeven moment, ik maak gewoon wel een nieuwe badcape dat gaat sneller dan de muts eraf peuteren, dan leg ik die andere gewoon in mijn winkel

Wil ik een foto van de badcape van mijn site halen, kom ik er achter dan ik een witte rand onder de muts ben vergeten, dus weer naar boven, muts een stukje losgemaakt en de witte rand eronder gemaakt.
Dit was dus een badcape met hindernissen
Maar vooruit hij is bijna af, morgen nog een biaisband eromheen en dan is hij klaar

De 1ste foto is van mijn site en tweede foto is die ik vanochtend maakte.
 
muts met naam, zonder de witte rand
en de laatste, muts met witte rand
Tot morgen, groetjes jacoline
 

2 opmerkingen:

  1. hahaha, allemaal hindernissen...

    Maar hij is wel supermooi geworden!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi dat heb je wel eens zo project met hindernissen. En het was niet eens maandag.

    BeantwoordenVerwijderen