Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 3 mei 2013

dag 106- mijn grote mond .........

heeft een kaakklem nodig, hele diepe zucht.

Een paar weken geleden bestelde Annemarie van camping in de bocht 50 Zeeuwse zeepjes, die wilde ze aan haar gasten cadeau doen
Die moesten leuk verpakt worden, Annemarie zorgde zelf voor Zeeuwse motief doosjes
staat erg leuk met het zeepje erin
Nu hoor ik mijzelf zeggen, zal ik het dan leuk voor je inpakken, nou dat is erg leuk volgens Annemarie.
Vanmiddag begon ik aan de doosjes, ik wilde het boven bij elkaar doen met een strikje, maar toen ik dat deed zag je het zeepje niet meer
Bel ik haar op en vertel dit, zeg ik (nu had ik dus echt die kaakklem nodig), zal ik het dan aan de zijkanten bij elkaar doen met een strikje, ohhhhhhhhhh dat is natuurlijk nog leuker.
Alleen deze hele grote oen had toen ik het zei niet bedacht dat het veel meer werk was dan 1 pluim bovenop, want ik moest het nu eerst met plakband vastplakken, toen aan 1 kant een strikje, aan de andere kant een kaartje erop doen en ook een strikje, gevolg de hele godganse middag doosjes zitten inpakken, maaaaaaaaaaar het resultaat zag er leuk uit.
Denkt u nu, heeeeee zo'n zeepje wil ik ook, boek dan een chalet of caravan/tent plekje bij Annemarie en Pieter van camping in de bocht in Grijpskerke, u krijgt dan zo'n leuk zeepje cadeau.
Uiteraard kunt u ze ook in mijn winkel kopen voor maar 0,50 eurocent, oke dan zal ik het ook leuk inpakken :-)

Tot morgen, groetjes Jacoline

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik lig dubbel van het lachen. Niet om je uit te lachen maar het is echt weer wat jou.
    Gr. Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoehahaha, kaakklem!! Om te gieren..., maar wel mooi ingepakt :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt wel eer van je werk hoor Jacoline, want de gasten vinden de door jou ingepakte zeepjes erg leuk.
      Bedankt voor al je extra werk ;-)
      Groeten, Annemarie

      Verwijderen