Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 4 mei 2013

dag 107- gehaakte vogeltjes en meer

Vandaag had ik eens zin om geld uit te geven, kan je wel eens hebben he?
Ik ging (lekker zonder man natuurlijk, want die mag wel alles eten, maar niet alles weten :-) ) een dagje naar Goes, ik wilde graag een nieuwe rok of jurk.
Schijnbaar kan ik niet tellen, want ik kwam met 3 jurken-een broek- een shirt- een fel roze blouse en een grijs jasje thuis.
Kijk hier moest manlief natuurlijk niet bij zijn.
 
Op de terugweg ben ik in Arnemuiden even uit de trein gestapt om even langs te gaan bij jeanet van blij dat ik brei, ik had namelijk op internet leuke gehaakte vogeltjes gezien en die lijken mij wel leuk voor in de serre.
Zijn ze niet lief?
Ik kocht grijs katoen, roze en wit heb ik nog, en een bol sprietjes garen
Ik wil die vogeltjes maken voor mijn serre, maar eerst die naaitas afmaken, of zou ik zo'n vogeltje tussen de bedrijven door doen?
Toen ik weer in Middelburg kwam lagen er allerlei boten te wachten voor de brug, mooi gezicht met die mooi lucht erbij
Deze foto vond ik ook grappig, ik neem mijn fiets mee als ik op reis ga, deze mensen hun auto, tja verschil moet er zijn
Enne manlief vond mijn kleding mooi, toen ik het bedrag zei wat het had gekost, kreeg ik te horen ohhhh is dat alles.
Manlief dat is natuurlijk een vrijbrief wat je zei, had je beter niet kunnen doen, want tenslotte zit ik met de trein zo in goes, hahahaha

Tot morgen, groetjes jacoline

 

2 opmerkingen:

  1. Haha, nou, die man van jou moet wel heel veel van je houden! Fantastisch!
    Leuk, die vogeltjes, zeker voor in een serre!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk na de inkopen geen tekst te horen in de trant van "... en nu even oppassen met uitgeven hè"... Héérlijk die man van je!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen