Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 5 mei 2013

dag 108- heerlijk dagje met haken en boekenmarkt

Vanochtend heb ik heerlijk in de tuin zitten haken, heb een potje omgehaakt en een flesje, op de foto is het nog een klein stukje, maar hij is inmiddels af, maar die vind ik niet zo leuk geworden.
Morgen even een bandje erdoorheen halen, kijken of het dan wel leuk wordt. Potje krijgt ook nog een bandje.

Eind van de ochtend gingen we nog even naar onze volkstuintje.
Vorig jaar bedacht ik mij dat een tuintje erg leuk zou zijn om samen met manlief te onderhouden, dus we namen een volkstuin.
Ik heb er geloof ik 2x in gewerkt, maar dat prutten tussen de beestjes is toch niets voor deze directrice.
Nu heb ik het uitbesteed aan de onderdirecteur, die mag nu het vuile werk opknappen, terwijl ik mij bezig houd met de contacten door met iedereen te gaan kletsen, tja je weet nooit waar dat goed voor is toch?
Ik help later de onderdirecteur wel met opeten, vooral met de aardbeien, mmmmmmmm

Daarna gingen we even naar de boekenmarkt in Middelburg, daar had ik een mooie buit van 4 super boeken
Prachtige literatuur he? :-)

Toen we daar liepen was het heel druk in de cafes, 1 of andere voetbal wedstrijd was er bezig, ajax tegen? geen idee, in ieder geval won ajax volgens mij en zagen we even later dit
Hadden ze een oranje rookbom neergezet, poehee wat een smerige lucht is dat.
Al met al een heerlijk dagje.

Tot morgen, groetjes jacoline

 

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad Ajax won en won daarmee ook de landstitel. Hier in huis waren de heren door het dolle. Wat een heerlijk dagje heb je ervan gemaakt. Rondsnuffelen op rommelmarkten is ook aan mij besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vogeltjes. Ik hoop dat ze bij jou ook zo leuk worden.
    gr ma

    BeantwoordenVerwijderen