Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 6 mei 2013

dag 109- snert-snert-snert stekkertje

Zo dat moest er even uit, oh wat baal ik.
Ik ben de hele dag lekker aan het naaien en borduren geweest, want zaterdag sta ik op een markt in Middelburg en wilde daar nog het nodige voor doen.
Ben ik de laatste 4 egeltjes voor vandaag aan het borduren is mijn spoel op, dus ik ga spoelen, gaat mijn draad verkeerd en zit onder de spoel vast, dus ik haal een knopje eraf springt er iets uit, ik zie het liggen, dus ik kniel en raap het op, zit ik op het stekkertje van de borduurmachine, floep eruit, daaaaaaag borduurwerk en ik hoefde dus nog maar 3 neusjes en 3 oogjes
Grrrrrrrrrr mopper de mopper (houd het hier nog rustig anders heb ik geen volgers meer :-)
Manlief hoorde mijn gemopper en kwam gelijk naar boven, ik uitgelegd dat de stekker anders moet, hij staat nu gespannen op de stekkerdoos, dus hij moet via een omleiding naar boven zo naar de andere kant van mijn ruimte waar het stopcontact zit.
Die lieverd ging gelijk kijken of hij de materialen ervoor had, dan had hij het gelijk gedaan, maar hij had het niet.

Zo lief moesten ze dus worden die egels
 
Tot morgen, groetjes jacoline
 
ps mijn man zei voordat ik dit schreef ik wil wel wat lezen waar ik om moet lachen, ik zeg nog, nou dat is vandaag niet het geval, staat hij mijn blogverhaal te lezen (dat doet hij iedere avond) begint hij weeeeeeeeeeer te lachen, nu om het stukje anders heb ik geen volgers meer.
Schijnbaar vind hij mijn gemopper ook komisch, maar ik zelf kan er dus niet om lachen, hoewel je vanzelf mee gaat lachen als er iemand naast je staat te lachen en is mijn mopperbui alweer over.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ik zeg het nog maar eens: wees maar zuinig op die man van jou!

    Oh, en je egeltjes zijn super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech zeg maar ik moet je bekennen dat ik ook in de lach schoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik had ook zoiets van pechvogel.Maar wees blij met die man van je,Die gelukkig overal de humor er van inziet.
    GR. Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héérlijk herkenbaar, dat gemopper met een gekke opmerking de lach bij andere opwekt... zelfs gehikkend gelach :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen