Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 12 mei 2013

dag 115- dagje geprutst en verwend

Vanochtend kreeg ik van manlief ontbijt op bed, moest zelf wel even zeggen wat ik wilde eten, maar dat mocht de pret niet drukken.
Eind middag kwam zoonlief en kreeg ik van hem een pipoos bon, nou daar kan ik altijd wel wat mee.
Volgende week vieren we moederdag voor mijn mamsepamsekevertje en voor mijn schoonmoeder, dus vandaag waren we gewoon lekker thuis
Ik had vandaag zo'n zin om lekker achter mijn naaimachine te kruipen, dat heb ik dus ook maar gedaan
Ik heb 6 kindertasjes gemaakt voor mijn winkel, op de foto staan er 5 maar die middelste heb ik 2x gemaakt.
Morgen verder met bestellingen, maar vandaag dus gedaan waar ik zelf zin in had, dat is soms zo lekker even geen moeten.
En nu, nu duik ik op de bank met een haakwerk want mijn naaitas schiet maar niet op.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Schattige tasjes heb je gemaakt! Lekker hoor, zo verwend worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent lekker aan het naaien, lekker hè als het zo lekker lukt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen