Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 7 mei 2013

dag 110-workshop decopatch

Vanavond geef ik een workshop decopatch aan 22 dames.
Daar heb ik heel wat materiaal voor nodig, dat staat inmiddels ook klaar
Weet je wat nu zo grappig is, ik moet het met de fiets vervoeren, een kilometer of 4 geloof ik.
Misschien kan ik nog even gauw een korte cursus doen hoe ik het ook op mijn hoofd kan dragen :-)
Zie je iemand fietsen, helemaal bepakt en bezakt , op mijn hoofd, op mijn rug, aan mijn stuur, achterop, in mijn voormand, dan is het deze willempie, wees dan niet boos als ik niet zwaai, ben bang dat ik dan op mijn snufferd leg hahaha

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Succes en wel voorzichtig doen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijd voor een karretje achter je fiets geloof ik als ik deze enorme stapel zie...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen