Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 8 mei 2013

dag 111-22 jaar getrouwd en nu heel erg aan het balen

Vandaag zijn manlief en ik 22 jaar getrouwd, dit hebben we samen gevierd door een dag naar Amsterdam te gaan.
We hebben ontzettend genoten van elkaar en natuurlijk van Amsterdam.
Het was echt heel erg gezellig.
Nu wil ik net mijn foto's op de computer zetten, doe ik een foute handeling en ben ik nu werkelijk alle foto's van vandaag kwijt.
Ik baal hier ontzettend van, er zaten hele leuke foto's tussen van ons samen, maar ze staan niet meer op mijn kaart en ook niet in de pc.
Dus helaas geen foto van vandaag.
Vrijdag gaan we naar een fotozaak om te kijken of we ze terug kunnen halen.
Dat wordt flink duimen draaien, duimen jullie mee?

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Oh wat vervelend voor jullie! Hopelijk kan de fotozaak er nog wat mee. Maar zitten ze ook niet in de prullenbak van de pc?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh,de pech achtervolgt jullie wel.
    Ik hoop dat het lukt bij de fotowinkel
    gr. Ma

    BeantwoordenVerwijderen