Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 9 mei 2013

dag 112- spijt?

Vandaag waren manlief en ik naar Vrouwenpolder gefietst, daar waren de vrouwenpoldersedagen.
Nadat we over de markt waren gelopen, streken we neer op een terras, manlief nam er wat lekkers bij.
Nee, ik nam niets, maar kreeg nadat ik het zag toch wel wat spijt, het zag er zo lekker uit, maar ik ging braaf aan mijn appeltje.
Maar ach je kan beter spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt, dan spijt van iets wat je wel gedaan hebt

Ik had van de week wat grappigs gekocht bij pipoos
Een klein taart vormpje van kartonage.
Weet nog niet hoe ik hem ga versieren, met vilt of met haakwerk of met stof.
Maar dat ga ik binnenkort maar eens goed bedenken.

Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ziet dat er even lekker uit.
    Volgens mij heb je het weleens over een taartje van piepschuim gehad .
    Maar deze is wel heel leuk van model.
    gr. Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh jij staat stevig in je schoenen, goed hoor!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen